Torsdaaag

Posted: 2011-09-22 / at: 16:31:31

Hade inte suttit fel nu!

Kom hem för ett tag sen, slutade 3 idag. Var på studiebesök med klassen på ett företag som gör peruker, hårförlängningar och så. Det var faktiskt kul, speciellt när vi fick pröva lite peruker haha... Sen åkte vi tillbaka till skolan och hade svenska. Nu ligger jag bara i min säng o chillar och läser lite bloggar. Om en timme typ så kommer pappa och hämtar upp mig och robban, vi ska på släktkalas. Farfar fyller år så vi ska fira honom. Lite drygt, men men. Så jag missar dansen idag, buuu. Skulle egentligen inte följt med på kalaset men det blir tråkigt för min bror annars så jag tar en kula för familjen, snäll som jag är :) hihi.

Vi höres! puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommer det bilder på dig när du provar peruker? :D

2011-09-22 @ 21:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0