oh mondays...

Posted: 2011-10-03 / at: 20:44:58


Hola amigooozzz. Är heeelt slut just nu! Vill egentligen bara gå och lägga mig men nääää, måste plugga till två prov som jag har imorgon. Drygt.se! Aja, det har varit dålig uppdatering idag jag vet. Men slutade iaf ett idag, sen efter skolan åkte jag hem och vila typ, var helt trött. Sen vid halv 5 tiden mötte jag upp Amanda, så handla vi hårfärg till henne, sen gick vi hem till mig så färga och klippte jag hennes hår. Det blev skitsnyggt! Tog tyvärr ingen före och efter bild (suger på att ta bilder men det är inte så kul när man har en sonkig mobil som tar helt kassa bilder, längtar tills jag får en iphone 4!)

Nä nu måste jag plugga! :(
Ha de! pusss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0