sunday bloody sunday

Posted: 2011-11-06 / at: 14:11:55


Nu kanske ni tror att jag aldrig kom hem till Anna igår iom att jag skrev att jag skulle blogga mer när jag kommit hem till henne. Men de gjorde, hähä. Hade bara ingen tid för att hålla på o blogga och sånt. Jag drog iaf som sagt hem till Anna igår. Först åt jag mat på restaurang dock sen stack vi till annisen och började sminka oss och så och taggade inför festen. Jag var en panda och anna var en kissekatt haha. Sen hitta vi på en massa annat skit sen drog vi till festen. Den var helt okej, kan säga att jag har varit med om roligare i mitt liv så. Men men, sen idag vakna jag vid 10 och drog hem till pappsen dirr för att packa ihop mitt pick o pack för att sedan dra hem till mammsen. Så nu ligger jag i min säng här och bara tar det lugnt, har precis dammsugat hela lägenheten och städat till på mitt rum, puuuh! Vi ska snart ha gäster så ska hjälpa mamma med maten och så.

Vi hörs! puss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0