och nånstans där så blev jag den jag är nu

Posted: 2011-11-18 / at: 20:48:20
Halloja! Har varit en lång dag idag. Var först på praktiken från elva till halv fyra typ. Sen drog jag direkt till rebeccas praktikplats och så fick jag vänta lite för hon hade en kund, sen var det dags för min tur. Hon klippte en ganska bra bit vilket är skiiiit skönt! Det var riktigt slitet så nu känns det helt friskt igen haha. Jätte nöjd är jag iaf, du är så duktigt lilla rebeccsi peccsi! Tack igen <3 Kom hem vid sju halv åtta eller något och åt god taccos. Nu tar jag det bara lugnt. Vilket jag kommer göra resten av kvällen, chill!

Innan:


Efter:



Hejdå håret, hälsa till satan vi hörs! haha...

Ha en bra fredag alla! pusss..

Kommentarer
Postat av: Becky

TackTackTack mitt hjärta!! (:

(haha så misslyckat, jag kämpade så himla mycket för att inte komma med i spegeln men ändå så lyckas jag xD)

2011-11-19 @ 14:56:16
Postat av: erika

HAHAHA ja jag såg inte de föräns jag publicerade inlägget, så tänkte jag samma sak ;p

2011-11-20 @ 00:00:30
URL: http://purpleshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0