lite bilder från ullared...

Posted: 2011-11-04 / at: 13:34:28






















Är hemkommen från ullared nu! Det var riktigt kul, handlade lite allt möjligt som jag ska visa upp sen. Vi kom fram vid halv tolv tiden igår, så gick vi in och shoppa dirr. Asså det var ju smockat med folk så de var lite svårt att komma förbi och så, men de gick bra ändå. Vi hade väl shoppat klart vid fyra tiden, så stack vi till husvagnen och vila lite, sen gick vi och åt på harry's. Efter de så gick vi in på gekås igen och handlade lite till innan dom stängde hehe. Nu sitter jag här hemma på mitt golv och bara tar det lugnt, får se om jag hittar på något idag.

Men vi hörs iaf! puusss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0