dålig bloggning deluxe!

Posted: 2011-11-13 / at: 13:37:26
Hahaha ja shit asså, har inte bloggat sen i tordags. Skit dåligt jag vet! Men i torsdags och fredags pallade jag inte blogga, har varit så jävla trött efter praktiken så det första jag har gjort är att bara slänga av mig mina kläder, tagit på mig myskläder sedan slängt mig i soffan och glott på tv resten av kvällen. Man pallar inte göra något annat. Sen igår var jag och mamma bortbjudna på kvällen. Vi åt god mat, snackade, kollade på så mycket bättre (omfg såå snygg timbuktu ääääääääärrrr!!! DÖR!) sen spelade vi buzz, jag förlorade varje gång haha :( Sen åkte jag och mamma hem vid tolv tiden typ, så ladde jag ner dumpa honom och glodde på den, sen somna jag.

Idag ska jag inte göra ett piss, bara ligga i sängen och dega sönder. Låter så jävla perfa asså! :)

Ha de gött! puuussss....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0