Mys i soffan

Posted: 2011-07-30 / at: 04:03:49
Hoj!

Fina anna har suttit och fixat med min blogg hela kvällen så nu drar jag igång igen och bloggar. Har bloggat förrut med förlorat intresset för det efter ett tag men denna gången ska jag hålla i längre än vad jag brukar! Min personlighet och hur mitt liv ser ut kommer komma upp här i bloggen så jag skippar att skriva nån större presentering av mig själv. Kan säga snabbt att mitt namn är Erika, är 17 år och bor i fina Malmö.

Just nu sitter jag i annas soffa och glor på eclips med henne, mys!


and this is me

puss

Kommentarer
Postat av: bobby

Va vacker du är! :$

Fin blogg ju..ska börja kolla sen på söndag.

Hoppas du uppdaterar lite då ;)

Pusshej

2011-08-01 @ 17:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0