lite bilder från igår

Posted: 2011-08-20 / at: 12:48:02


Först åt jag och sofie grå/bruna langos, och störde oss på hur gråa/bruna dom var och gjorde massa skämt om dom haha.


Stog i kö till det godaste på hela malmöfestivalen: mini donutsen!


Åt mini donuts, MUMS!!


Sen tillsist åt vi brända mandlar och kollade på konstigt folk och skrattade lite för oss själva åt dom. Hehe.


Sen på kvällen var det dags för langos igen fast med Julie.


Såhär ser riktiga langos ut!


Sen åkte vi karusell


Kollade på streetbasket gjorde vi också.


Och sist men inte minst så kollade vi på perikles, där det var helt galna människor, riktigt kul faktiskt!



Nu måste jag skynda mig, ska fixa mig sedan ta bussen till höllviken för att ta en fika med finaste Anna.

Vi hörs sen! puss


Kommentarer
Postat av: Anna | JUSTKILLED

Älskar dig! du är så fiiiin:)

2011-08-20 @ 20:43:44
URL: http://justkilled.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0